Economic analysis of new product lines of company Intersnack – Radek Zach
Radek Zach
Bachelor's thesis
Economic analysis of new product lines of company Intersnack
Ekonomická analýza rozšíření produktové řady firmy Intersnack a.s.
Abstract:
Souhrn Cílem této práce je specifikovat marketingovou strategii firmy Intersnack před začátkem prodeje nového produktu a zhodnotit konečné ekonomické výsledky po roce a půl produktu na trhu. Hlavní otázka zní následovně: "Povede správně zvolená strategie umocněná nadprůměrnými výsledky z analýz a následná promoce výrobku k splnění stanovených cílů?" Teoretická část definuje odborné termíny týkající …moreAbstract:
Summary The goal of thesis is to break down figures of marketing strategy of certain company (Intersnack a.s.) before the new product launch and appraise final economic result of new product after one year of sales. The key question is: "Will the proper strategy supported by good resulted analyse and promotion on the highest possible level lead to achieving set up goals?" Theoretical part defines the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZACH, Radek. \textit{Economic analysis of new product lines of company Intersnack}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j5tn2r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Michaela Benešová -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The Impact of Business Cycles on Consumer Preferences towards Various Movie Genres
Jiří Alexa -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Analýza vývoje elektro-mobility na evropském trhu a ve světě
Dominika Levická
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
13/4/2015