Economic analysis of new product lines of company Intersnack – Radek Zach
Radek Zach
Bakalářská práce
Economic analysis of new product lines of company Intersnack
Ekonomická analýza rozšíření produktové řady firmy Intersnack a.s.
Anotace:
Souhrn Cílem této práce je specifikovat marketingovou strategii firmy Intersnack před začátkem prodeje nového produktu a zhodnotit konečné ekonomické výsledky po roce a půl produktu na trhu. Hlavní otázka zní následovně: "Povede správně zvolená strategie umocněná nadprůměrnými výsledky z analýz a následná promoce výrobku k splnění stanovených cílů?" Teoretická část definuje odborné termíny týkající …víceAbstract:
Summary The goal of thesis is to break down figures of marketing strategy of certain company (Intersnack a.s.) before the new product launch and appraise final economic result of new product after one year of sales. The key question is: "Will the proper strategy supported by good resulted analyse and promotion on the highest possible level lead to achieving set up goals?" Theoretical part defines the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Michaela Benešová -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
The Impact of Business Cycles on Consumer Preferences towards Various Movie Genres
Jiří Alexa -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Analýza vývoje elektro-mobility na evropském trhu a ve světě
Dominika Levická
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
13. 4. 2015