Bc. Jana Vyklická
Bachelor's thesis
Analýza reklamních videofilmů skupiny ČEZ
The Analysis of Advertising Videos of the ČEZ Company
Abstract:
Bakalářská diplomová práce se zabývá principy a efekty audiovizuální reklamy, která nebyla zpracována jako klasický reklamní televizní spot, nýbrž jako film. Specifika tohoto zachycení budou pak v této práci demonstrována na konkrétních příkladech videofilmů energetické společnosti ČEZ, na které bude navazovat vysvětlení a popis jednotlivých jevů. První kapitoly práce jsou zaměřeny na objasnění samotného …moreAbstract:
This thesis refers to the principles and effects of the audio-visual commercial which was not processed as a classical television commercial spot but it was created as a film. Specifics of this capturing will be demonstrated on concrete examples of videofilms of energy company ČEZ and we will also explain and describe particular phenomena which are related to this topic. The first chapters of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m2na5/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Kateřina Šardická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Humanities / Film and Audio-Visual Culture Studies
Theses on a related topic
-
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
Markéta Zvolská -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Jacob Carl Růžička -
Etické principy v reklamě
Evgeniia Nikolaeva -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Alena Mashtakova -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Almira Abenova -
The Impact of Using Audio-Visual Media on Czech Students’ Motivation in ELT
Jakub Kotouč