Bc. Jana Vyklická

Bakalářská práce

Analýza reklamních videofilmů skupiny ČEZ

The Analysis of Advertising Videos of the ČEZ Company
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá principy a efekty audiovizuální reklamy, která nebyla zpracována jako klasický reklamní televizní spot, nýbrž jako film. Specifika tohoto zachycení budou pak v této práci demonstrována na konkrétních příkladech videofilmů energetické společnosti ČEZ, na které bude navazovat vysvětlení a popis jednotlivých jevů. První kapitoly práce jsou zaměřeny na objasnění samotného …více
Abstract:
This thesis refers to the principles and effects of the audio-visual commercial which was not processed as a classical television commercial spot but it was created as a film. Specifics of this capturing will be demonstrated on concrete examples of videofilms of energy company ČEZ and we will also explain and describe particular phenomena which are related to this topic. The first chapters of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Kateřina Šardická

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií