Analýza reklamních videofilmů skupiny ČEZ – Bc. Jana Vyklická
Bc. Jana Vyklická
Bakalářská práce
Analýza reklamních videofilmů skupiny ČEZ
The Analysis of Advertising Videos of the ČEZ Company
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá principy a efekty audiovizuální reklamy, která nebyla zpracována jako klasický reklamní televizní spot, nýbrž jako film. Specifika tohoto zachycení budou pak v této práci demonstrována na konkrétních příkladech videofilmů energetické společnosti ČEZ, na které bude navazovat vysvětlení a popis jednotlivých jevů. První kapitoly práce jsou zaměřeny na objasnění samotného …víceAbstract:
This thesis refers to the principles and effects of the audio-visual commercial which was not processed as a classical television commercial spot but it was created as a film. Specifics of this capturing will be demonstrated on concrete examples of videofilms of energy company ČEZ and we will also explain and describe particular phenomena which are related to this topic. The first chapters of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2na5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Šardická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
Markéta Zvolská -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Jacob Carl Růžička -
Etické principy v reklamě
Evgeniia Nikolaeva -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Alena Mashtakova -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Almira Abenova -
The Impact of Using Audio-Visual Media on Czech Students’ Motivation in ELT
Jakub Kotouč