Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků) – Bc. Petra STODŮLKOVÁ
Bc. Petra STODŮLKOVÁ
Bakalářská práce
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků)
Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs
Abstract:
After agreement with representative from Delivery Services and TNSInfo team I am going to focused at my thesis on analysing delivery data through TNSInfo, which main subject is satisfactying customers of this portal. At my research was used SWOT analysis focused on TNSInfo and also questionnaire, which was available on the main portal of TNSInfo and it was used to find out satisfactory and usage of …víceAbstract:
Po dohodě se zástupci Delivery Services a TNSInfo týmu, se ve své bakalařské práci zaměřuji na analýzu dodání dat prostřednictvím TNSInfa, jejíž hlavním úkolem je uspokojení uživatelů tohoto portálu. Při svém výzkumu jsem použila SWOT analýzu zaměřenou na TNSInfo a také dotazník, který byl dostupný na hlavním portálu TNSInfa a sloužil ke zjištění spokojenosti a užití TNSInfa klienty. Výsledky mého …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
6956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STODŮLKOVÁ, Petra. \textit{Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs $\backslash$nl$\{\}$ (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/j6ufmi/.
Jak správně citovat práci
STODŮLKOVÁ, Petra. Analysing the data delivery focused on TNSInfo in order to satisfy clients needs \nl{} (Analýza dodání dat zaměřená na TNSInfo za účelem uspokojení potřeb zákazníků) . Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Adela Šimčová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Michal Stehlík -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
Markéta CHYLÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Riki Herinků -
Dopady EET na spokojenost zákazníků
Kristýna HRUŠKOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková