Hodnocení úvěrové bonity klienta – Ing. Barbora Repková
Ing. Barbora Repková
Bakalářská práce
Hodnocení úvěrové bonity klienta
Evaluation of clients creditworthiness for credit transactions
Abstract:
The issue that is being discussed in my thesis „Evaluation of Clients Creditworthiness for credit transactions“ is the analysis of the banks loan process and the evaluation of a client in the process of loan providing. The aim of the first part is to describe the principles of banking business, the formation of lending business and their basic characteristics. As the next objects are being discussed …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Hodnotenie úverovej bonity klienta“ je analýza úverového procesu bánk a hodnotenie klienta pri poskytnutí úveru. Úvodná časť je zameraná na popis princípu bankových obchodov, vznik úverových obchodov a ich všeobecnú charakteristiku. Následne sú popísané druhy rizík v bankovom sektore, bližšie potom riziko úverové. Ďalšie kapitoly sa podrobnejšie venujú úverovému procesu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wj2hu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Boris Šturc, CSc.
- Oponent: Ing. Luděk Benada, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení úvěrové bonity klienta
Filip Dujka -
Úvěrový proces a hodnocení bonity klienta
Dagmar Klubalová -
Bonita klienta
Nela Kajerová -
Posuzování bonity klienta
Lenka Šářecová -
Hodnocení úvěrové bonity klienta
Filip Dujka -
Hodnocení bonity klienta
Michaela Kapčiarová -
Hodnocení bonity klienta v souvislosti s řízením úvěrového rizika
Eliška Máchalová -
Posuzování bonity klienta z pohledu banky, úvěrový proces a analýza klienta
Marta Prokopová