Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany – Daniel DOUBRAVA
Daniel DOUBRAVA
Bakalářská práce
Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany
Proposal to improve the promotion of the company Kostelany Ranch
Anotace:
Tématem bakalářské práce je návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou shromážděny teo-retické poznatky z odborné literatury, týkající se marketingu a marketingové komunikace. Cílem praktické části je představení firmy a její analýza. V mé práci jsem použil, SWOT analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních …víceAbstract:
The theme of the thesis proposal is to improve the promotion of the Ranch Kostelany. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the first part I gathered theoretical knowledge from the literature related to marketing and marketing communica-tions. The main aim of practical part is to show performance firm and also show the ser-vices which are provided. In my work I used a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22236
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOUBRAVA, Daniel. Návrh na zlepšení propagace firmy Ranč Kostelany. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová