Akční výzkum a práce s bezmocí a prokrastinací – Bc. Bára LETOCHOVÁ
Bc. Bára LETOCHOVÁ
Diplomová práce
Akční výzkum a práce s bezmocí a prokrastinací
Action Research and Work with Helplessness and Procrastination
Anotace:
Diplomová práce studentky učitelského oboru představuje práci s tématem bezmoci a prokrastinace v rámci cyklů a čtyř fází akčního výzkumu. Práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické práci popisuji stěžejní pojmy, které je nutné znát pro orientaci v tématu a je dělena do tří částí. Věnuji se zde teoretickým východiskům - teorii akčního výzkumu, prokrastinaci a bezmoci s …víceAbstract:
The diploma thesis of a student of the teaching specialization represents work with the topic of helplessness and procrastination, within cycles and four phases of action research. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I describe the key concepts, that are necessary to know for orientation in the topic and it is divided into three parts. I deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LETOCHOVÁ, Bára. Akční výzkum a práce s bezmocí a prokrastinací. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova pro ZŠ - Hudební výchova pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou
Nela SCHENKOVÁ -
Individuální akční výzkum - práce s trémou a stresem
Kateřina TYČOVÁ -
Individuální akční výzkum a rozvoj profesních kompetencí
Hana ČERVENÁ -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Monika HUTYROVÁ -
Akční výzkum jako nástroj práce s emocionálním sebepojetím a negativním hodnocení druhých
Hana KOSTÍKOVÁ -
Míra stydlivosti u studentů učitelských oborů a jejich motivace k učitelskému povolání
Veronika Kráčmarová