Bc. Barbora Hondlová

Diplomová práce

Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace

Strategic analysis of the organization and its impact on marketing
Anotace:
Předložená práce se věnuje strategické analýze organizace a jejímu vlivu na marketing organizace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou později aplikována na středně velkou společnost. V závěru práce je vyhodnoceno, jak strategická analýza působí na marketing organizace a doporučeno doplnění marketingových aktivit. Práce dochází k závěru, že dobře sestavená analýza má vliv …více
Abstract:
Diploma theses deals with strategic analysis of the organization and its impact on marketing. First part describes theoretical resources, which are applied on the medium-size company in the second part. At the end of the work is evaluated, how big impact has the strategic analysis on marketing communication and recommend which marketing activities should be added. The work concludes that well-structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní