Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace – Bc. Barbora Hondlová
Bc. Barbora Hondlová
Diplomová práce
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Strategic analysis of the organization and its impact on marketing
Anotace:
Předložená práce se věnuje strategické analýze organizace a jejímu vlivu na marketing organizace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou později aplikována na středně velkou společnost. V závěru práce je vyhodnoceno, jak strategická analýza působí na marketing organizace a doporučeno doplnění marketingových aktivit. Práce dochází k závěru, že dobře sestavená analýza má vliv …víceAbstract:
Diploma theses deals with strategic analysis of the organization and its impact on marketing. First part describes theoretical resources, which are applied on the medium-size company in the second part. At the end of the work is evaluated, how big impact has the strategic analysis on marketing communication and recommend which marketing activities should be added. The work concludes that well-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ekwme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Jan Gloss -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví
Markéta CHLUPÁČOVÁ -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková