Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace – Bc. Barbora Hondlová
Bc. Barbora Hondlová
Master's thesis
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Strategic analysis of the organization and its impact on marketing
Abstract:
Předložená práce se věnuje strategické analýze organizace a jejímu vlivu na marketing organizace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která jsou později aplikována na středně velkou společnost. V závěru práce je vyhodnoceno, jak strategická analýza působí na marketing organizace a doporučeno doplnění marketingových aktivit. Práce dochází k závěru, že dobře sestavená analýza má vliv …moreAbstract:
Diploma theses deals with strategic analysis of the organization and its impact on marketing. First part describes theoretical resources, which are applied on the medium-size company in the second part. At the end of the work is evaluated, how big impact has the strategic analysis on marketing communication and recommend which marketing activities should be added. The work concludes that well-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ekwme/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Jan Gloss -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví
Markéta CHLUPÁČOVÁ -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková