Ing. Kateřina Buzková

Bakalářská práce

Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu

Intuitive marketing of small and medium companies and its aplication on a particular company
Anotace:
Bakalářská práce „Intuitivní marketing malých a středních firem s aplikací na konkrétní firmu“ pojednává o možnostech nízkonákladové reklamy spolu s intuitivním jednáním podnikatele. V úvodní části se práce věnuje charakteristice intuitivního marketingu, jednotlivým typům podpory prodeje a jejich změny v intuitivní. Dále se práce zabývá charakteristikou malých a středních podniků, pro které je intuitivní …více
Abstract:
This bachelor´s-degree disertation titled “Intuitive Marketing of small and medium companieis and its aplication on a particular company“ deal with the types of low-budget advertising together with intuitive behaviour by the enterpreneuer. In the introductory part the disertation is devoted to the description of intuitive marketing, the particular type of sales promotion activities and their change …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní