Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu – Ing. Kateřina Buzková
Ing. Kateřina Buzková
Bakalářská práce
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Intuitive marketing of small and medium companies and its aplication on a particular company
Anotace:
Bakalářská práce „Intuitivní marketing malých a středních firem s aplikací na konkrétní firmu“ pojednává o možnostech nízkonákladové reklamy spolu s intuitivním jednáním podnikatele. V úvodní části se práce věnuje charakteristice intuitivního marketingu, jednotlivým typům podpory prodeje a jejich změny v intuitivní. Dále se práce zabývá charakteristikou malých a středních podniků, pro které je intuitivní …víceAbstract:
This bachelor´s-degree disertation titled “Intuitive Marketing of small and medium companieis and its aplication on a particular company“ deal with the types of low-budget advertising together with intuitive behaviour by the enterpreneuer. In the introductory part the disertation is devoted to the description of intuitive marketing, the particular type of sales promotion activities and their change …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ciwx9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová