Vanessa Grafová

Bachelor's thesis

Marketing vybrané neziskové organizace

Marketing of selected non-profit organization
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací. Cílem bylo konkrétně zmapovat marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Je rozdělená do pěti kapitol. První z nich je zaměřená na základní teoretická východiska a blíže je specifikuje. Druhá kapitola se věnuje neziskovému sektoru v ČR, popisuje právní formy, kterými se řídí a uvádí základní dělení. Třetí část blíže popisuje …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of non-profit organizations. The aim was to specifically map the marketing communication of a selected non-profit organization. It is divided into five chapters. The first of them is focused on the basic theoretical background and specifies them in more detail. The second chapter deals with the non-profit sector in the Czech Republic, describes the legal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 8. 2022
  • Supervisor: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní