Analýza zákaznické podpory společnosti Ecomail – Kateřina Irová
Kateřina Irová
Master's thesis
Analýza zákaznické podpory společnosti Ecomail
Customer support analysis of Ecomail company
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu zákaznické podpory společnosti Ecomail. Cílem práce je vyhodnocení spokojenost uživatelů se zákaznickou podporou. V závislosti na hodnocení jsou navržena doporučení pro společnost a možné změny fungování zákaznické podpory. Výzkum vychází z dotazníkového šetření uživatelů zákaznické podpory společnosti a jeho výsledky jsou pro společnost velmi pozitivní. Uživatelé …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of customer support of the Ecomail company. The main purpose of the thesis is to evaluate user satisfaction with customer support. Based on this evaluation, recommendations for the company and possible changes in the functioning of customer support will be proposed. The research is based on a survey of users of the company's customer support. Its results are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Dagmar Borovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jaroslav Libich -
Udržateľnosť ako nová zákaznícka hodnota na kozmetickom trhu
Klaudia Figlárová -
Zákaznická spokojenost a její souvislost s hospodářskými výsledky maloobchodních řetězců
Zuzana Výletová -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků v hotelu Pyramida
Michala Křížková