Kateřina Irová

Diplomová práce

Analýza zákaznické podpory společnosti Ecomail

Customer support analysis of Ecomail company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu zákaznické podpory společnosti Ecomail. Cílem práce je vyhodnocení spokojenost uživatelů se zákaznickou podporou. V závislosti na hodnocení jsou navržena doporučení pro společnost a možné změny fungování zákaznické podpory. Výzkum vychází z dotazníkového šetření uživatelů zákaznické podpory společnosti a jeho výsledky jsou pro společnost velmi pozitivní. Uživatelé …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of customer support of the Ecomail company. The main purpose of the thesis is to evaluate user satisfaction with customer support. Based on this evaluation, recommendations for the company and possible changes in the functioning of customer support will be proposed. The research is based on a survey of users of the company's customer support. Its results are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84944