Vnímání udržitelných aktivit retailových firem českými spotřebiteli – Bc. Matěj Vondráček
Bc. Matěj Vondráček
Diplomová práce
Vnímání udržitelných aktivit retailových firem českými spotřebiteli
PERCEPTION OF SUSTAINABLE ACTIVITIES OF RETAIL FIRMS BY CZECH CONSUMER
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání udržitelných aktivit retailových firem českými spotřebiteli a jejich vztah k udržitelným aktivitám. Nesoucí název čtenářům naznačuje možné vědní disciplíny a oblasti podnikatelských sfér. Udržitelnost je téma, o které se sice mluví nějakou dobu, ale ne až zas tak dlouho. Pro akademické účely je udržitelnost velmi málo obsáhlá v odborných publikacích …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify the perception of sustainable activities of retail firms by Czech consumers and their relationship to sustainable activities. The non-relevant title suggests to readers possible scientific disciplines and areas of business spheres. Sustainability is a topic that's been talked about for a while, but not that long. For academic purposes, sustainability is very …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
The dilemma of sustainability and price: Young consumers' reasonings regarding Food packaging
Filip Laboutka -
Průzkum LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability) mezi studenty VŠ ve vztahu k udržitelně produkovaným oděvům
Veronika ZEMÁNKOVÁ -
Udržitelnost v kosmetickém průmyslu a její vliv na spotřebitele
Adam Němec -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran -
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Lukáš Příklenk -
Position of women in company Lagardere Travel Retail
Lucie Šimůnková
Název
Vložil
Vloženo
Práva