Maloobchodní mobilní aplikace jako služba – Bc. Bibiána Ťureková
Bc. Bibiána Ťureková
Diplomová práce
Maloobchodní mobilní aplikace jako služba
Business retail mobile applications as a service
Abstract:
This thesis examines customs and trends in the retail industry. Consumers are increasingly using smartphones for shopping. Statistics show that mobile applications will be a crucial part of e-commerce. There are several e-commerce mobile applications on the market. However, for small and medium retailers, custom mobile application development is not an affordable solution. This work proposes a retail …víceAbstract:
Práca sa zaoberá zvykmi a trendami v maloobchodnom odvetví. Ľudia čoraz viac používajú smartfóny na nakupovanie. Štatistiky ukazujú, že mobilné aplikácie budú veľmi významnou súčasťou e-commerce. Na trhu existuje niekoľko e-commerce mobilných aplikácií. Avšak, pre malých a stredných maloobchodníkov nie je bežný vývoj mobilnej aplikácie na zákazku cenovo dostupným riešením. Práca navrhuje model maloobchodnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ltbo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2021
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Rebok, Ph.D.
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Fúze v travel retail
Daniela Rakušanová -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Crisis as tool to grow in retail
Kasymgalieva Kasymgalieva