Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích – WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE
Disertační práce
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
Consumer Ethnocentrism as a Strategic Tool for Developing Domestic Brand Equity in Developing Countries
Abstract:
The main objective of this study is to create new model for developing domestic brand equity in developing countries. For this purpose, the researcher examines the antecedents of consumer ethnocentric tendencies and its impact on building local brand equity in Sri Lanka in order to provide evidence for when, where, and under what conditions domestic firms should leverage this concept in local brand …víceAbstract:
Hlavním cílem této studie je vytvořit nový model pro rozvoj hodnoty domácích značek. Autor se tedy zaměřil na zkoumání předchůdců spotřebitelských etnocentrických tendencí a jejich vliv na budování hodnoty domácích značek na Srí Lance s cílem zajistit evidenci, kdy, kde a za jakých podmínek by měly domácí firmy využít tento koncept při budování domácích značek. Tato studie byla přizpůsobena pozitivistickému …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WANNINAYAKE, WANNINAYAKE MUDIYANSELAG. \textit{Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/j7qwyt/.
Jak správně citovat práci
WANNINAYAKE, WANNINAYAKE MUDIYANSELAG. Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vstup firmy pôsobiacej v oblasti rýchloobrátkového spotrebného tovaru na zahraničný trh
Jaroslav Bednár -
Potenciál ekologického segmentu pracích a čistících prostředků z pohledu category managementu
Ladislav Fila -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze