New types of media and its influence on the corporate communication – Mariam Pilpani, B.A.
Mariam Pilpani, B.A.
Diplomová práce
New types of media and its influence on the corporate communication
New types of media and its influence on the corporate communication
Anotace:
Žijeme v náročných časech. Proces obchodní komunikace se mění a pokračuje ze dne na den. Aby organizace splnily požadavky moderního podnikatelského světa, neustále přijímají nové metody komunikace. Technologie se vyvíjejí, každý den a tyto funkce pomáhají podnikům zlepšovat komunikační systémy, šetřit peníze a čas, což jim v důsledku toho pomáhá zlepšovat a zvyšovat úspěšnost a ziskovost podnikání …víceAbstract:
We live in challenging times. The process of business communication is changing and progressing day by day. In order to meet the requirements of the modern business world, organizations adopt new methods of communication all the time. Technologies are developing, every day and these features help businesses to improve communication systems, save money and time, which as a result helps them to make …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1tgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Ethics, related to organizational communication
Gleb Barkov -
Ethics related to the organizational communication
Gunel Ismayilova -
Ethics, related to organizational communication.
Ladislav Centár -
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze -
Digital versus traditional marketing for perfume products
Saule Turgambayeva -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park