Mariam Pilpani, B.A.

Diplomová práce

New types of media and its influence on the corporate communication

New types of media and its influence on the corporate communication
Anotace:
Žijeme v náročných časech. Proces obchodní komunikace se mění a pokračuje ze dne na den. Aby organizace splnily požadavky moderního podnikatelského světa, neustále přijímají nové metody komunikace. Technologie se vyvíjejí, každý den a tyto funkce pomáhají podnikům zlepšovat komunikační systémy, šetřit peníze a čas, což jim v důsledku toho pomáhá zlepšovat a zvyšovat úspěšnost a ziskovost podnikání …více
Abstract:
We live in challenging times. The process of business communication is changing and progressing day by day. In order to meet the requirements of the modern business world, organizations adopt new methods of communication all the time. Technologies are developing, every day and these features help businesses to improve communication systems, save money and time, which as a result helps them to make …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration