Rozdílné zdroje herecké inspirace – Ivana Krmíčková
Ivana Krmíčková
Diplomová práce
Rozdílné zdroje herecké inspirace
Different sources of actor´s inspiration
Anotace:
Ve své práci se snažím nahlédnout na inspirační zdroje, se kterými jsem se potkala, či mohla potkat, v absolventských inscenacích ve školním divadle Disk. V úvodu uvádím důvod výběru svého tématu a poukazuji na propojenost života v divadle a života jako takového. Dále je práce rozdělena podle jednotlivých absolventských inscenací. V každé kapitole se věnuji několika inspiračním zdrojům, které pro mě …víceAbstract:
In my work I try to look for sources of inspiration, with whom I met, or might have met in graduate productions in the school theatre Disk. In the introduction I justify the reason for selecting my topic and I point out the interconnections between life in the theatre and life itself. The thesis is subsequently divided by graduate theatre productions. Each chapter is devoted to a few sources of inspiration …víceKlíčová slova
herectvíKlíčová slova
umělecká inspiraceKlíčová slova
gestoKlíčová slova
dramatická tvorbaKlíčová slova
divadelní improvizaceKlíčová slova
divadelní inscenaceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2012
- Vedoucí: Jaroslava ŠIKTANCOVÁ
- Oponent: Jakub KORČÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Aplikovaná divadelní improvizace v životě kurzistů Školy improvizace
Alžběta Jelínková -
Longformy, specifika čtyř formátů dlouhých forem divadelní improvizace
Nela Josefová -
Využití technik divadelní improvizace v hodinách tělesné výchovy na gymnáziu s uměleckou profilací
Jiří Březina -
Fenomén divadelní improvizace pozorován na třech improvizačních skupinách
Filip Karda -
Improvizace skrze tři podoby aneb tři podoby skrze improvizaci.
Antonie Formanová -
Principy divadelní improvizace (v prostředí zápasů v divadelní inscenaci)
Martin Vasquez -
Dialogické jednání, improvizace a já
Filip Karda -
Sólová improvizace
Ladislav Karda