Marketingové komunikace hudebního festivalu – Bc. Petr VYTLAČIL
Bc. Petr VYTLAČIL
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace hudebního festivalu
Marketing communications of music festival
Anotácia:
Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační …viacAbstract:
The teoretical part of this batchelor thesis deals with marketing communications of music festivals in general. Arrangements, techniques and precautions which the arranging organizations use in marketing are shown here. Then in practical part there is an actual marketing analysis of a practicular festival - Smatana's Litomyšl. Aiming groups and aims of the actual festival, marketing strategies, methods …viacKľúčové slová
marketing hudba festival komunikace kultura Litomyšl propagace kampaň sponzoring partnerství
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zverejniť od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
2653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYTLAČIL, Petr. Marketingové komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou
Martin ŠENFELDER -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Sandra Novotná Kollerová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Petr Dvořák -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek