Bc. Petr VYTLAČIL

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace hudebního festivalu

Marketing communications of music festival
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační …more
Abstract:
The teoretical part of this batchelor thesis deals with marketing communications of music festivals in general. Arrangements, techniques and precautions which the arranging organizations use in marketing are shown here. Then in practical part there is an actual marketing analysis of a practicular festival - Smatana's Litomyšl. Aiming groups and aims of the actual festival, marketing strategies, methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier: 2653

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2007
  • Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYTLAČIL, Petr. Marketingové komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.