Adéla Honová

Bakalářská práce

Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary

Beyond the Boundaries of Cinematic Imagery or The Art of Ikebana and its Reflection in the Films of Hiroshi Teshigahara
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat provázanost filmové tvorby a tradičního umění ikebana prostřednictvím analýzy filmů japonského režiséra Hirošiho Tešigahary. Cílem je odhalit, jak estetika i filozofie ikebany proniká do struktury či vizuální stránky jeho filmů a jak tato netradiční symbióza ovlivňuje diváckou percepci. Pro analýzu jsem si zvolila dva filmy: Antonio Gaudí (1984) a The …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to explore the interconnection between film creation and the traditional art of ikebana through the analysis of films by Japanese director Hiroši Tešigahara. The goal is to uncover how the aesthetics and philosophy of ikebana permeate the structure and visual aspects of his films and how this unconventional symbiosis influences the audience's perception. For analysis, two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Honová, Adéla. Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika

Práce na příbuzné téma