Identita studentů sociální práce- design kvalitativního šetření – Petra Šikulová
Petra Šikulová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Identita studentů sociální práce- design kvalitativního šetření
Abstract:
Tato práce slouží jako design kvalitativního šetření zkoumajícího identitu studentů sociální práce, jehož součástí je poukázat na vhodnost realizovat výzkum v této oblasti. Obsahem tohoto konceptu výzkumu je vymezení teoretických východisek, které se vztahují k pojmům identita, identita sociální práce, identita sociálních pracovníků a vzdělávání v sociální práci. Práce obsahuje projekt výzkumu v této …moreAbstract:
The purpose of this graduate thesis is design of the qualitative examining the identity of students of social work, which includes the feasibility of carrying out research in this field. The content of this research concept is to define the theoretical backgrounds that relate to the concepts of identity, social work identity, identity of social workers and education in social work. The thesis contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.caritas-vos.cz/th/hbnur/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Miloslava Šotolová
- Reader: PhDr. Mgr. Eva Kubíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - College of Social Work Olomouc
vyšší odborný program / field:
Sociální práce a sociální pedagogika / Charitativní a sociální práce
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19
Gabriela Čumová -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová -
Aspekty kariérní identity u českých studentů středních odborných škol s řemeslným zaměřením a studentů vysokých škol v období vynořující se dospělosti
Jana Máchová -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Utváření profesní identity u studentů speciální pedagogiky
Iva Dudíková -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová