Marketingová analýza komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie – Bc. Martina Schlégerová
Bc. Martina Schlégerová
Bakalářská práce
Marketingová analýza komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie
Marketing analysis of the communication mix of selected financial institution
Abstract:
The aim of the bachalor theses ' Marketing analysis of comminication mix in chosen financial institution ' is specify theoretical terms from the field of communication mix and its tools and realize marketing analysis of present state of using communication mix tools in Tatra bank., as well as introduction of proposals to improvement of determined state. Bachalor theses consists from 3 parts. Theoretical …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce „ Marketingová analýza komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcie“ je vymedziť teoretické pojmy z oblasti komunikačného mixu a jej nástrojov, a uskutočniť marketingovú analýzu súčasného stavu využívania nástrojov komunikačného mixu v Tatra banke a.s., ako aj predloženie návrhu na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jtvk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Tatra banka, a.s. v oblasti poskytování klientského servisu
Darina KVASNIČKOVÁ -
Predaj finančných produktov v Tatra banke
Milan Hulman -
Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi
Michal Matula -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová