Bc. Martina Schlégerová

Bakalářská práce

Marketingová analýza komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie

Marketing analysis of the communication mix of selected financial institution
Abstract:
The aim of the bachalor theses ' Marketing analysis of comminication mix in chosen financial institution ' is specify theoretical terms from the field of communication mix and its tools and realize marketing analysis of present state of using communication mix tools in Tatra bank., as well as introduction of proposals to improvement of determined state. Bachalor theses consists from 3 parts. Theoretical …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce „ Marketingová analýza komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcie“ je vymedziť teoretické pojmy z oblasti komunikačného mixu a jej nástrojov, a uskutočniť marketingovú analýzu súčasného stavu využívania nástrojov komunikačného mixu v Tatra banke a.s., ako aj predloženie návrhu na zlepšenie zisteného stavu. Bakalárska práca je rozdelená na tri časti. Teoretická časť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management