Posun funkcie hudobného videoklipu - interaktívne hudobné video – Bc. Veronika Vojtaššáková
Bc. Veronika Vojtaššáková
Bakalářská práce
Posun funkcie hudobného videoklipu - interaktívne hudobné video
Function Shift of Music Video - Interactive Music Video
Abstract:
This thesis deals with the topic of interactive music video as a new form of music video. It describes the precessors of this genre and focuses on paradigm shift of viewer's reception in audio-visual arts. Based on the analysis of selected interactive music videos, thesis defines characteristics, role of viewer, technological context and function shift of this audiovisual genre.Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou interaktívneho hudobného videa ako novej formy hudobného videoklipu. Popisuje predchodcov tohto žánru a taktiež mapuje zmenu paradigmy diváckej recepcie audiovizuálnych diel. Na základe analýzy vybraných interaktívnych hudobných videí definuje znaky, postavenie diváka, technologický kontext a posun funkcie tohto audiovizuálneho žánru
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g4su0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Martina Ivičič
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Rockový videoklip jako žánr a jeho prostředky
Maksym Tkachenko -
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Animovaný videoklip
Martin Smatana -
Videoklip jako fenomén MTV: umění či komerce?
Lucie Steinocherová -
Český animovaný videoklip 80. a 90. let 20.století
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan