Michal Seliger
Master's thesis
Intelektuální kapitál
Intellectual Capital
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou intelektuálního kapitálu v kontextu znalostní společnosti. V rámci teoretických východisek vymezuje předkládaná práce intelektuální kapitál na tři složky – lidský kapitál, strukturální kapitál a vztahový kapitál, definuje obsah všech složek a vyjadřuje způsoby jejich využívání s ohledem na získávání konkurenční výhody. Další charakteristikou teoretické části …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of intellectual capital in the context of knowledge society. The theoretical point of departure of the presented thesis qualifies three elements of the intellectual capital – human capital, structural capital and relationship capital. This part defines the content of all the elements, and describes how they are applied in terms of gaining competitive advantage. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights