Komparace inscenačních interpretací tragédie Hamlet Williama Shakespeara – Denisa NEDVĚDOVÁ
Denisa NEDVĚDOVÁ
Bakalářská práce
Komparace inscenačních interpretací tragédie Hamlet Williama Shakespeara
Comparison of Production Interpretations on Tragedy Hamlet by William Shakespeare
Anotace:
Bakalářská práce předkládá komparaci vybraných inscenací Shakespearovy hry Hamlet. Záměrem této práce je zjistit možnosti interpretování Hamleta ve zvolených filmových a divadelních adaptacích. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní kapitole je ve stručnosti uveden historický kontext, ve kterém Hamlet vznikl. Kapitola následující se týká tragédie Hamlet a poslední kapitola se týkala samotné komparace …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the comparison of chosen adaptations of William Shakespeare's Hamlet. The purpose of this work is to find out the views of editing the Shakespeare's Hamlet in selected films and theatre performances. The work is divided into three parts. In the first chapter a brief historical context, in which was Hamlet written, is presented. The following chapter contains informations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 26. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Kastnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEDVĚDOVÁ, Denisa. Komparace inscenačních interpretací tragédie Hamlet Williama Shakespeara. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Filmová adaptace divadelní inscenace a výhody, které přináší prolnutí divadelních a filmových principů.
Nikola Minářová -
Strukturální analýza divadelní inscenace Kosmos
Michaela KORČÁKOVÁ -
Filmová adaptace divadelní inscenace
Barbora Hovorková -
Popkulturní prvky v divadelní inscenaci Strach jíst duši
Sabina Divišová -
Typologie využití filmu a filmové projekce v současné české divadelní produkci se zaměřením na inscenace brněnského HaDivadla
Markéta Tulisová -
Dvě divadelní inscenace o Leni Riefenstahlové
Kamil BUBLÍK -
Organizace divadelních inscenací v alžbětinské době
Iva Černá -
Význam smrti a očistce v alžbětinské době a jejich reflexe v alžbětinském dramatu
Khrystyna-Olesia SABOV