Bc. Iveta Rottová

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu na trh

Launching a new product on the market
Anotácia:
Existuje široký konsenzus, že na požadavky na textilie, užité na sedadlech osobních vozů, jsou kladeny stále se zvyšující nároky. K dané problematice musí vzorky splnit nejen požadavky norem, ale i stále se zvyšující požadavky zákazníků (hořlavost, odolnost proti oděru, stálobarevnost). Uvedení nové textilie na trh tudíž musí probíhat rychle, nízkonákladově a s ohledem na aktuální trendy. Byla provedena …viac
Abstract:
There is a wide consensus that the requirements for textile products used on passenger car seats are still subject to increasing demands. To address the issue, the samples must not only meet standard requirements but also ever-increasing customer requirements (for example – flammability, abrasion resistance, colour fastness). The introduction of new textiles on the market must therefore take place …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Pšikalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.