Výzkum vývoje narativní kompetence – Bc. Iveta Vaňková
Bc. Iveta Vaňková
Bakalářská práce
Výzkum vývoje narativní kompetence
Research on the development of narrative competence in children of younger school age.
Anotace:
Bakalářská práce „Výzkum vývoje narativní kompetence“ se zabývá vývojem schopnosti vyprávět příběh u dětí předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část je rozdělena na tři oddíly popisující druhy paměti a její dozrávání v předškolním a školním období, dále vývoj řeči a na závěr pohádky a jejich vliv na dětskou psychiku. V praktické části jsou zpracována nashromážděná data a na jejich základě …víceAbstract:
Bachelor thesis „Research on the development of narrative competence“ deals with the development of children’s ability to tell a story focused on pre-school and younger school age. The theoretical part consists of three sections describing types of memory and its development during pre-school and early school period, the development of speech abilities and how fairy tales influence children’s psyche …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/db9tk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jan Krása, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj narativní kompetence u dětí
Michaela Švestková -
Vývoj narativní kompetence u dětí z bilingvních a jednojazyčných rodin
Klára Kosová -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová