Bc. Marie Pospíšilová

Bachelor's thesis

Uvedení nového výrobku na trh

New product introduction on market
Abstract:
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. V dané problematice byl analyzován výrobek pomocí úrovně produktu a marketingového mixu. Dále byl analyzován trh pomocí situační analýzy do niž spadalo vnitřní a vnější prostředí budoucí firmy, která nejpozději do jednoho roku vstoupí na český trh. V práci byla využita využita také analýza bodu zvratu.
Abstract:
Thesis is about evaluation of a new product launch on Czech market. In the given problematic a product was analysed by product level and marketing mix. Also a market was analysed using situation analysis in which contain inner and outer environment of future company, which will enter Czech market in no longer than a year. In thesis turning point analysis was also used.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Martin Pop, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eliška Smotlachová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing