Bc. Marie Pospíšilová
Bachelor's thesis
Uvedení nového výrobku na trh
New product introduction on market
Abstract:
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. V dané problematice byl analyzován výrobek pomocí úrovně produktu a marketingového mixu. Dále byl analyzován trh pomocí situační analýzy do niž spadalo vnitřní a vnější prostředí budoucí firmy, která nejpozději do jednoho roku vstoupí na český trh. V práci byla využita využita také analýza bodu zvratu.Abstract:
Thesis is about evaluation of a new product launch on Czech market. In the given problematic a product was analysed by product level and marketing mix. Also a market was analysed using situation analysis in which contain inner and outer environment of future company, which will enter Czech market in no longer than a year. In thesis turning point analysis was also used.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/gd0jk/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Martin Pop, Ph.D.
- Reader: Ing. Eliška Smotlachová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Lubomír Burda -
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Tomáš Dobrovodský -
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Soňa Svobodová -
Aplikace využití bodu zvratu v řízení firmy
Jiří Kulhánek -
Analýza bodu zvratu v léčebném zařízení
Štěpánka Lebedová -
Řízení nákladů v podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Jan Rozehnal -
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Petra Kovácsová -
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Monika Kaňová