VLIV ZNAČKY NA KONKURENCESCHOPNOST FIRMY V CESTOVNÍM RUCHU – Dita Hájková
Dita Hájková
Bakalářská práce
VLIV ZNAČKY NA KONKURENCESCHOPNOST FIRMY V CESTOVNÍM RUCHU
Anotace:
Anotace: Bakalářská práce “Vliv značky na konkurenceschopnost firmy v cestovním ruchu“ je zaměřena na posílení značky pro konkurenceschopnost firmy v odvětví cestovního ruchu. Pro analýzu byla zvolena společnost STUDENT AGENC k.s., která vstupuje r. 2010 na trh s obchodní značkou dovolena.cz. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno vnitřní a vnější prostředí …víceAbstract:
Annotation: The bachelor thesis "Brand influence competitiveness in the tourism industry" is focused on to strengthen competitiveness brand in the tourism industry. For the analysis has been chosen company STUDENT AGENCY k.s., which entered in 2010 with brand dovolena.cz. The practical part examines the business of the company, analyses its internal and external environment and business competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j92k61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Postavení ČR v mezinárodním CR: cenová konkurenceschopnost
Martin Čurda -
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu veřejné správy (obcí)
Zuzana Szabová -
Cestovní ruch Litoměřicka
Iveta HEJDUKOVÁ -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Marketing privátních značek
Nicole Kobrlová -
Online marketing vybrané firmy
Zuzana Košarišťanová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
6. 5. 2016
Jeřábek, T.
28. 4. 2016