Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Adéla Kozáková
Adéla Kozáková
Bakalářská práce
Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Readiness of Kindergarten Teachers to Educate Children with Special Educational Needs
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se připraveností učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části se pozornost zaměřuje na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, na specifika vzdělávání těchto dětí a na samotné učitelky mateřských škol a jejich přípravu na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis is conducted with the emphasis on the theoretical and empirical character, and is centered around the readiness of kindergarten teachers with the main focus on educating children with special educational needs. The theoretical part mainly studies children with special needs and the specific details of educational practices including the unique academic approach by the kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁKOVÁ, Adéla. \textit{Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9316p/.
Jak správně citovat práci
Kozáková, Adéla. Připravenost učitelek mateřských škol na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Barbora Davidová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová