An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o. – Viktorie Fojtíková
Viktorie Fojtíková
Bakalářská práce
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
An Analysis of the Application of a Marketing Mix to the Company ELISOFT, s.r.o.
Abstract:
The bachelor thesis analyses an application of instruments of the marketing mix of the company Elisoft s.r.o. This bachelor thesis is focused on the product, price, place, and promotion of this company. Information about the company was acquired from interviews with the company director. Methods used for analysis were SWOT analysis, Porter model, and PESTLE analysis. The principal aim of this bachelor …víceAbstract:
Bakalářská práce analyzuje aplikaci nástrojů marketingového mixu společnosti Elisoft s.r.o. Zaměřuje se tedy na produkt, cenu, distribuci a propagaci této společnosti. Informace o společnosti byly získány pomocí rozhovorů s jednatelem společnosti. K analýze byla použita SWOT analýza, Porterův model a PESTLE analýza. Hlavním cílem bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení nynějšího …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍKOVÁ, Viktorie. \textit{An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/j943oy/.
Jak správně citovat práci
Fojtíková, Viktorie. An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Karla MAŘÍKOVÁ -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák