An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o. – Viktorie Fojtíková
Viktorie Fojtíková
Bachelor's thesis
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
An Analysis of the Application of a Marketing Mix to the Company ELISOFT, s.r.o.
Abstract:
The bachelor thesis analyses an application of instruments of the marketing mix of the company Elisoft s.r.o. This bachelor thesis is focused on the product, price, place, and promotion of this company. Information about the company was acquired from interviews with the company director. Methods used for analysis were SWOT analysis, Porter model, and PESTLE analysis. The principal aim of this bachelor …moreAbstract:
Bakalářská práce analyzuje aplikaci nástrojů marketingového mixu společnosti Elisoft s.r.o. Zaměřuje se tedy na produkt, cenu, distribuci a propagaci této společnosti. Informace o společnosti byly získány pomocí rozhovorů s jednatelem společnosti. K analýze byla použita SWOT analýza, Porterův model a PESTLE analýza. Hlavním cílem bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení nynějšího …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTÍKOVÁ, Viktorie. \textit{An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/j943oy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fojtíková, Viktorie. An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing, logistika a Supply Chain Management
Simona Vaisová -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Karla MAŘÍKOVÁ -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák