Kristýna Škamralová

Bachelor's thesis

Brand Building Módní Značky Jan

Brand Building of the Fashion Brand Jan
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Jan.Teoretická část vysvětluje základní pojmy fashion marketingu a brand buildingu. V praktické části je charakterizována značka Jan. Pomocí dotazníkového šetření a polo-strukturovaných rozhovorů jsou sbírána data. Výsledky výzkumů poslouží začínajícím značkám při budování značky na českém trhu.
Abstract:
This bachelor thesis deals with branding of the fashion brand Jan. The theoretical part includes main terms for fashion marketing and brand building. The fashion brand Jan is described in the second part of the thesis. The data collected from questionnaire and semi-structured interviews can be used for new fashion brands that would like to build their presents on the Czech market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škamralová, Kristýna. Brand Building Módní Značky Jan. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications