Kristýna Škamralová
Bachelor's thesis
Brand Building Módní Značky Jan
Brand Building of the Fashion Brand Jan
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Jan.Teoretická část vysvětluje základní pojmy fashion marketingu a brand buildingu. V praktické části je charakterizována značka Jan. Pomocí dotazníkového šetření a polo-strukturovaných rozhovorů jsou sbírána data. Výsledky výzkumů poslouží začínajícím značkám při budování značky na českém trhu.Abstract:
This bachelor thesis deals with branding of the fashion brand Jan. The theoretical part includes main terms for fashion marketing and brand building. The fashion brand Jan is described in the second part of the thesis. The data collected from questionnaire and semi-structured interviews can be used for new fashion brands that would like to build their presents on the Czech market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škamralová, Kristýna. Brand Building Módní Značky Jan. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Rola body positivity vo fashion marketingu
Viktória Májková -
Fashion značky influencerů
Tereza Zmeškalová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová