Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy – Anna Rejnová
Anna Rejnová
Diplomová práce
Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy
Formative Assessment in Primary Science Classes
Anotace:
Předložená diplomová práce pojednává o problematice školního hodnocení na prvním stupni základní školy z hlediska uplatňování formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Hlavním cílem výzkumné části práce je zjistit, jak učitelé prvního stupně základních škol pracují s formativním hodnocením v hodinách prvouky a přírodovědy. Výzkum byl realizován prostřednictvím metod nestrukturovaného …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of school assessment at the primary level of elementary schools in terms of the implementation of formative assessment in lessons of science and natural history. The main aim of the research part of the thesis is to find out how teachers at the primary level of elementary schools work with formative assessment in lessons of science and natural history. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rejnová, Anna. Možnosti formativního hodnocení v hodinách prvouky a přírodovědy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová