Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech – Bc. Barbora VJACLOVSKÁ
Bc. Barbora VJACLOVSKÁ
Bakalářská práce
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Pronunciation styles in the textes of television commercials
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza jazykových prostředků výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia od-borné literatury z oblasti českého jazyka se zaměřením na výslovnostní styly a televizní reklamu. Praktická část se zabývá podrobnější analýzou mluvené řeči v televizních spo-tech, které byly vybrány na základě jejich příslušnosti k …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis is a exploring the language resources of pronunciation styles in spoken television commercial. The theoretical part of this work is based on the study of technical literature from the Czech language, focusing on pronunciation style and television advertising. Practical part deals with detailed analysis of spoken language in television spots, which were selected on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
13647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VJACLOVSKÁ, Barbora. Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Josef KOLÁŘ -
Vliv televizní reklamy na životní styl Generace Z
Kateřina Černá -
Vliv televizní reklamy na současný životní styl
Anežka Sára Pejsarová -
Vliv televizní reklamy na současný životní styl
Anna Chibovská -
Mluvená čeština: Spontánní mluvený projev
Vendula Dvořáková -
Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení
Eva ŠMAHAJOVÁ -
Specifika v oblasti sluchového vnímání a porozumění mluvené řeči u osob s Aspergerovým syndromem
Lucie VYHLÍDALOVÁ