Bc. Barbora VJACLOVSKÁ

Bakalářská práce

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Pronunciation styles in the textes of television commercials
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza jazykových prostředků výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia od-borné literatury z oblasti českého jazyka se zaměřením na výslovnostní styly a televizní reklamu. Praktická část se zabývá podrobnější analýzou mluvené řeči v televizních spo-tech, které byly vybrány na základě jejich příslušnosti k …více
Abstract:
The subject of bachelor thesis is a exploring the language resources of pronunciation styles in spoken television commercial. The theoretical part of this work is based on the study of technical literature from the Czech language, focusing on pronunciation style and television advertising. Practical part deals with detailed analysis of spoken language in television spots, which were selected on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 13647

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VJACLOVSKÁ, Barbora. Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace