Geografie na česko-slovensko-polském trojmezí: výukové projekty jako součást geografického a environmentálního vzdělávání pro žáky gymnázií – Bc. Petr Beniač
Bc. Petr Beniač
Master's thesis
Geografie na česko-slovensko-polském trojmezí: výukové projekty jako součást geografického a environmentálního vzdělávání pro žáky gymnázií
Geography of the Czech-Slovak-Polish border: educational projects as a part of geographic and environmental education for students of grammar schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá organizačními formami výuky s hlavním zaměřením na projektové a terénní vyučování v předmětu geografie na gymnáziích. Hlavním cílem práce bylo navrhnout koncepci pěti výukových projektů pro oblast česko-slovensko-polského trojmezí, vhodných pro realizaci v rámci geografické výuky na místních gymnáziích. Výukové projekty se týkají témat z fyzické i socioekonomické oblasti geografie …viacAbstract:
The diploma thesis deals with organizational forms of teaching with the main focus on project and field teaching in the subject of geography at grammar schools. The main pur-pose of the work was to propose the concept of five educational projects for the region of Czech-Slovak-Polish border, which would be suitable for implementation in the geo-graphical education at local grammar schools. Teaching …viacKľúčové slová
geografie projektová výuka terénní výuka skupinová výuka frontální výuka organizační forma výuky projekt česko-slovensko-polské trojmezí místní region gymnázium geography project teaching field teaching group teach-ing frontal teaching organizational forms of teaching project Czech-Slovak-Polish border local region grammar school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmrmh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2021
- Vedúci: Mgr. Jarmila Burianová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Bohumil Vévoda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENIAČ, Petr. \textit{Geografie na česko-slovensko-polském trojmezí: výukové projekty jako součást geografického a environmentálního vzdělávání pro žáky gymnázií}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Science. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9r8ef/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography / Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography
Práce na příbuzné téma
-
Kurzovní forma výuky a její přínos při pozitivním ovlivňování životních postojů studentů Gymnázia Pierra de Coubertina
Barbora VESELÁ -
Výhody a nevýhody frontální a skupinové výuky z pohledu žáka
Veronika DĚDKOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Writing Practice at Lower Secondary School and Lower Level of Grammar School
Jitka Kolisková -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Upper-Secondary School Grammar Instruction in the Czech Republic and Italy; a comparative study
Tereza Janáková