Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi – BcA. Kateřina ONDRUŠOVÁ
BcA. Kateřina ONDRUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi
Web Presentation Of a Chosen Company - Stolařství Ondrušovi
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit webovou prezentaci malé firmy Stolařství Ondrušovi. První část práce obecně rozebírá základní principy a pravidla tvorby uživatelsky příjemného a vstřícného webu s komerčním zaměřením. Druhá část se věnuje analýzám současného stavu webů českých i zahraničních výrobců hraček, představení firmy a návrhu zpracování její nové internetové prezentace.Abstract:
The main aim of this work is to create web presentation of the small company {--} Stolařství Ondrušovi. First part of this work deals with basics of creating of user-friendly web interface. Second part pays attention to analysis of present situation in Czech and abroad web design, company introduction and design of its presentation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
17118
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRUŠOVÁ, Kateřina. \textit{Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/j9vpiv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDRUŠOVÁ, Kateřina. Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Visual Communication
Theses on a related topic
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Advergaming in the Czech Republic
Petr VELIKOVSKÝ -
Sociální sítě a jejich komerční využití
Jana Juřenová