Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi – BcA. Kateřina ONDRUŠOVÁ
BcA. Kateřina ONDRUŠOVÁ
Bachelor's thesis
Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi
Web Presentation Of a Chosen Company - Stolařství Ondrušovi
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit webovou prezentaci malé firmy Stolařství Ondrušovi. První část práce obecně rozebírá základní principy a pravidla tvorby uživatelsky příjemného a vstřícného webu s komerčním zaměřením. Druhá část se věnuje analýzám současného stavu webů českých i zahraničních výrobců hraček, představení firmy a návrhu zpracování její nové internetové prezentace.Abstract:
The main aim of this work is to create web presentation of the small company {--} Stolařství Ondrušovi. First part of this work deals with basics of creating of user-friendly web interface. Second part pays attention to analysis of present situation in Czech and abroad web design, company introduction and design of its presentation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
17118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRUŠOVÁ, Kateřina. \textit{Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9vpiv/.
Jak správně citovat práci
ONDRUŠOVÁ, Kateřina. Webová prezentace vybrané komerční společnosti - Stolařství Ondrušovi. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Fine Arts / Multimedia and Design - Visual Communication
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Internetový marketing společnosti Profizoo s.r.o.
Jana Macasová -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Advergaming in the Czech Republic
Petr VELIKOVSKÝ -
Sociální sítě a jejich komerční využití
Jana Juřenová