Andrius Pulkauninkas a VU Kinetinis teatras: Na hraně divadla a tance – BcA. Filip Janouch
BcA. Filip Janouch
Diplomová práce
Andrius Pulkauninkas a VU Kinetinis teatras: Na hraně divadla a tance
Andrius Pulkauninkas and VU Kinetinis teatras: On the edge of theatre and dance
Anotace:
Diplomová práce „Andrius Pulkauninkas a VU Kinetinis teatras: Na hraně divadla a tance“ pojednává o Andriusovi Pulkauninkasovi jakožto o performerovi, režisérovi a lektorovi. Mapuje jeho specifickou tvorbou inscenací na pomezí tance a divadla v divadelním souboru VU Kinetinis teatras. Dále specifikuje tanec Butó a metodu hereckého tréninku Suzuki.Abstract:
This thesis „Andrius Pulkauninkas and VU Kinetinis teatras: on the edge of theatre and dance“ deals with Andrius Pulkauninkas as a performer, a director and a lector. The thesis presents the specific creation of performances on the edge of dance and theater in theatre group VU Kinetinis teatras. Further, the thesis specifies dance form Butoh and Suzuki Method of Actor Training.Klíčová slova
Andrius Pulkauninkas VU Kinetinis teatras Nonverbální divadlo Pohybové divadlo Fyzické divadlo Taneční divadlo Vizuální divadlo Metoda hereckého tréninku Suzuki Butó Kinetické divadlo Non-verb theatre Movement theatre Physical theatre Dance theatre Visual theatre Suzuki Method of Actor Traning Butoh Kinetic theatre
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/uiq98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: MgA. Kamila Konývková Kostřicová
- Oponent: BcA. Jakub Cír
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/uiq98/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadlo a výchova
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody Doc. Oxany Smilkové při práci na roli
Aneta Klimešová -
O některých otázkách školy Otakara Ševčíka a Suzuki v souvislosti s jejich uplatněním v Japonsku
Hiroaki Goto -
Shinichi Suzuki a jeho metoda výuky hry na smyčcové nástroje
Lenka Němcová -
Založení černého divadla v Brně
Michaela Adamcová -
Založení černého divadla v Brně
Michaela Adamcová -
Kinetické objekty v divadle
Františka Malasková -
Divadlo jako výtvarný nebo kinetický čin
Roman Kudláček -
Divadlo Facka. Analýza forem pohybového divadla, které využívá divadlo ve svých inscenacích
Aneta Bajerová