Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli – Michaela Petráková
Michaela Petráková
Bakalářská práce
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním změny strategie Lidlu spotřebiteli. V literárním přehledu jsou vysvětleny související pojmy a je zde popsán vývoj maloobchodního řetězce Lidl i jeho strategie. V empirické části byla využita data z dotazníkového šetření, která byla analyzována a podrobena testům nezávislosti a párovému testu. Výsledky byly následně sumarizovány a diskutovány v ekonomické rovině. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumers’ perception of the change in Lidl stra-tegy. The literary overview explains the related concepts and describes the deve-lopment of the Lidl retail chain and its strategy. In the empirical part, the data from the questionnaire survey was analyzed and subjected to tests of indepen-dence and paired difference test. The results were summarized and discussed economically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. David Hampel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR
Dominika Koušová -
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli
Dominika Koušová -
Spoločenská zodpovednosť podniku LIDL
Boková Boková -
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Logistické procesy a inovace v maloobchodě Lidl
Natálie Břichnáčová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová