Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera – Martin Čulák
Martin Čulák
Bachelor's thesis
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Analysis of Content and Application of Content Strategy on Freelancer's Website
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací a vyhodnocováním účinnosti obsahové strategie při budování návštěvnosti rozsahem malého webu freelancera. Teoretická část práce popisuje všechny nástroje a postupy, které jsou k sestavení, aplikaci a vyhodnocování účinnosti obsahové strategie potřebné a také definuje výzkumné otázky. Praktická část pak popisuje aplikovanou obsahovou strategii a vyhodnocuje její …moreAbstract:
This Bachelor's thesis covers the topic of application and evalutaion of a content strategy and its influence on the number of visits on a smaller freelancer website. The theoretical part of this thesis cover all neccesary tools and practices which are required in order to succesfully create, run and analyse a content strategy. The practical part of this thesis describes the actual content strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČULÁK, Martin. \textit{Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jadikz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čulák, Martin. Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza metodik testování použitelnosti internetových B2C obchodů
Martin Homola -
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Analýza metod použitelnosti a UX
Filip Benda -
Analýza a testování vybraných open source nástrojů projektové řízení pro využití v životním cyklu projektu dle IPMA
Radek Matoušek -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Testování (použitelnosti) mobilní univerzitní aplikace Moje ČZU
Richard Dvořák -
Porovnaní a analýza metod UX testování
Anna Lohutenkova