Bc. Kateřina HUBEŇÁKOVÁ
Master's thesis
Integrované dítě v procesu edukace
Integrated child in the process of education.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá integrací a faktory, které ovlivňují integračně edukační proces žáka s diagnostikovanou specifickou poruchou učení na základní škole. V teoretické části je vymezen termín integrace, vzdělávání dětí s dyslexií a dysortografií a popsány jsou faktory ovlivňující integračně edukační proces integrovaného žáka na základní škole. Praktická část vychází z pojetí kvalitativního výzkumu …moreAbstract:
The thesis is about the integration and the factors that affect the integral educational process of the pupil diagnosed with specific learning difficulty at primary school. The theoretical part defines the term of the integration, the education of children with dyslexia and dysorthography and describes the factors affecting the integral educational processv of the integrated pupils at primary school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Accessible from:: 7. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBEŇÁKOVÁ, Kateřina. Integrované dítě v procesu edukace. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Sebepojetí a osobnost trenéra jako pedagoga
Ludmila Osičková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Sebepojetí a sebejistota lektora v závislosti na délce praxe a vzdělávání
Lenka Zborková -
Vztah mezi kariérní dráhou, osobnostními charakteristikami a sebepojetím v kontextu celoživotního vývoje člověka
Nikolas Komenda -
Spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga v mateřské škole
Drahoslava LEHOCZKÁ -
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
Sabina Křížová -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Speciálně pedagogická intervence u jedinců s mentálním postižením
Lenka MÜLLEROVÁ